zondag 29 juni 2014

zomer-voornemens



De zomer vakantie is voor sommige van onder jullie al begonnen, voor anderen nog niet. Voor mij is ie in ieder geval een week geleden begonnen en vrijdag avond officieel. Voor de zomer verzin ik altijd allerlei plannen van dingen die moeten gebeuren of die leuk zijn om te doen, maar in de vakantie realiseer ik ze zelden. Daarom heb ik besloten om een lijstje te maken met dingen die ik moet/wil doen en aan het einde van de vakantie te kijken wat ik heb gerealiseerd.



1) Van kamer veranderen.
Mijn oudste zus Laura gaat volgend jaar studeren en die gaat 'verhuizen' naar de zolder, zodat ze nog bij ons woont maar toch een beetje d'r eigen plekje heeft. Haar kamer komt dus vrij en die ga ik innemen, omdat hij groter is. Ik ga de kamer verven, alle meubels verslepen en alles opnieuw inrichten. Dat word dus super leuk om te doen, maar het moet wel gebeuren.

2) Tweedehands winkels bezoeken.
Dit hangt een beetje samen met mijn vorige puntje, maar ik wil heel graag heel goedkoop meubels kopen en ze dan opknappen tot een meubel waar ik trots op kan zijn.

3) Tijd in parken en bossen doorbrengen.
Deze zomer komt er een hond bij ons wonen. Ik heb me voorgenomen om veel tijd met haar door te brengen. Niet alleen het nodige uitlaten maar ook de stad met hem in gaan om haar te laten wennen aan alle drukte van het centrum van een stad of om de hele middag met hem in een park te zitten. Dat ik gewoon een goed boek meeneem en dat zij dan rij mag rond huppelen op een groot grasveld ofzo.

4) Slapen in de boomhut.
In onze tuin staan twee hele grote bomen met een boonmut daar in. Vanaf dat we hier wonen (3 jaar) wil ik er graag een keer in slapen, met een vriendin of alleen en het is er nog steeds gewoon niet van gekomen. Daarrom vind ik dat ik dit deze zomer echt een keertje moet gaan doen, omdat dit niet goed is voor mijn geweten (grapje)

5)mijn blog en youtube kanaal doen groeien.
Ik heb een paar weken geleden een video op youtube geplaatst en ik heb sinds dien nog een paar dingetjes gefilmd maar ik maak het steeds niet af. Nu ligt het ook niet helemaal aan mij, want er zijn allerlij problemen met de computer maar, ik vind wel dat ik iets verder moet komen, ook gewoon omdat ik het zo leuk vind. Met mijn blog wil ik natuurlijk ook nog verder gaan en in de zomer vakantie heb ik natuurlijk meer tijd dus wil ik iets vaker dingen posten.

Nou dan waren dit mijn 5 grote zomer-voornemens. Ik hoop echt dat het me gaat lukken om ze te realiseren

Heb jij zomer voornemens en zo ja, wat dan?













Geen opmerkingen:

Een reactie posten